Op basis van huisstijl, wensen, gebruikerstesten en ervaring wordt een passende interface gemaakt die zowel functioneel als gebruiksvriendelijk is voor de consument. Dit is een iteratief proces wat leidt tot inzicht en eventuele conversie optimalisatie.
Niels Verhoeven: “Om tot een succesvol product te komen zal er altijd iemand centraal moeten staan. Namelijk: diegene die het product koopt of de dienst afneemt. Zonder informatie van hen loop je kansen mis. Kwalitatieve of kwantitatieve data is naar mijn idee onmisbaar. Daarnaast moet het functioneel zijn voordat er aan “mooi” wordt gedacht.”
Niels Verhoeven: “Om tot een succesvol product te komen zal er altijd iemand centraal moeten staan. Namelijk: diegene die het product koopt of de dienst afneemt. Zonder informatie van hen loop je kansen mis. Kwalitatieve of kwantitatieve data is naar mijn idee onmisbaar. Daarnaast moet het functioneel zijn voordat er aan “mooi” wordt gedacht.”
Het verhaal, de tekst of de boodschap ondersteunen met grafische illustraties. Die aan de hand van een concept zijn bedacht. Dit kan geheel vrij zijn of aan de hand van een bestaande huisstijl. Op basis van het zogenaamde “flat design” worden deze illustraties ontworpen. En zullen uiteindelijk voor digitale media of drukwerk kunnen dienen.
Niels Verhoeven: “Middels het zogenoemde flat design is het mogelijk om met een minimalistische illustratie een verhaal over te brengen. Daarnaast is dit ook erg geschikt voor animaties. Het grafisch ontwerp hoeft naar mijn idee ook niet over de top te zijn, als het maar effectief is.”
Beelden en geluid bewerken tot dynamische animaties of stop motions. Van bedrijfsvideo’s, reportages en aftermovies. Neovi heeft alle gangbare technieken en middelen in huis om uw boodschap in beeld en geluid helder over te brengen.
Niels Verhoeven: “Video en/of animatie hangen samen met doelgroep, achtergrond en beleving. Neovi weet deze samenhang op de juiste manier te creëren zodat de boodschap op een effectieve manier wordt overgebracht aan de consument.”